Skrócona Polityka Reklamacji- Dance Family 25.04.25
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
pisemnie na adres firmy: Dance Family Sp. z o.o. ul. Podwale 13 /15 00-252 Warszawa;
lub w formie elektronicznej na adres: kontakt@dancefamily.pl.
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji
Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
numeru zamówienia;
informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności usługi lub treści cyfrowej z umową (wady);
pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
danych kontaktowych składającego reklamację.
Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.