Skrócona polityka reklamacji

Skrócona Polityka Reklamacji- Dance Family 25.04.25

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

    1. pisemnie na adres firmy: Dance Family Sp. z o.o. ul. Podwale 13 /15 00-252 Warszawa;

    2. lub w formie elektronicznej na adres: kontakt@dancefamily.pl.

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

    1. numeru zamówienia;

    2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności usługi lub treści cyfrowej z umową (wady);

    3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;

    4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;

    5. danych kontaktowych składającego reklamację.

  1. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.

Chcesz zapisać się na zajęcia taneczne?

Wypełnij formularz i skontaktujemy się z tobą jak najszybciej!

Napisz do nas maila podając imię, telefon, sposób naszego kontaktu oraz typ zajęć który cię interesuje.